Suggesties en ideeën voor Appie geven

Airmiles koppelen aan BONUS-kaart

Zou het niet mogelijk zijn om de BONUS-kaart aan je AIRMILES-kaart te koppelen? Kun je één van de passen in je portemonnee laten zitten.

19 stemmen
Stem
Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Je hebt nog over! (?) (denken…)
NathanaëlNathanaël plaatste dit idee  ·   ·  Markeer idee als ongepast…  ·  Beheerder →
voltooid  ·  Team AppieAdminTeam Appie (Beheerder, Appie) heeft gereageerd  · 

Je kunt je Air Miles kaart aan je Bonuskaart koppelen (en desgewenst weer óntkoppelen) bij de servicebalie of kassa van iedere AH winkel. Hierna hoeft je alleen nog je Bonuskaart te laten scannen aan de kassa om Air Miles te sparen of te verzilveren. Kijk voor meer informatie op www.ah.nl/airmiles

97 reacties

Inloggen
Controleer!
(even geduld ...)
Reset
of meld u aan met
  • facebook
  • google
Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden
Ingelogd als (Afmelden)
Indienen...
  • Anoniem schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Afgelopen week heb ik bij AH aan de servicebalie gevraagd of mijn Air Miles kaart aan de Bonuskaart gekoppeld kon worden. Nee dus. Dat zou online moeten. Ik zal het komende week nogmaals proberen. Jammer dat niet alle AH medewerkers goed op de hoogte zijn....

• mw. Liesbeth van Woerdenmw. Liesbeth van Woerden schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Tussenvoegen (de reis die ik maakte Amsterdam-Geneve-ZurichGAmsterdam kon ik in zijn geheel betalen met Airmiles. DIT MOET GEVOEGD WORDEN NA; Van Geneve naar zurich heb ik met de trein gereisd. Fantastich, zo'n gratis reisje naar familie

• mw. Liesbeth van Woerdenmw. Liesbeth van Woerden schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Het is een prima idee om de bonuskaart en de airmileskaart te koppelen. Dit was vorige jaren ook gebeurd. Je spaart ook sneller. Ik heb toen een enkele reis per KLM naar Geneve gemaakt en met een enkele reis van Zurich naar Amsterdam terug. Van Geneve naar Zurich heb ik met de trein gereisd. Het was een" mooie rondreis". Graag weer bonus en airmiles kaart samenvoegen.
    Bij voorbaat hartelijk dank. Vriendelijke groet, E, van Woerden.
    .

• G.E. van de VeldeG.E. van de Velde schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ik wil een nieuwe airmileskaart aan mijn bonuskaart koppelen, maar krijg nergens de mogelijkheid dit te doen. Airmileskaart is niet terug te vinden Wat doe ik verkeerd?

De servicebalie bij AH Hoogland zegt dat ze de bonuskaart niet kunnen koppelen aan de airmileskaart en dat dat via internet moet. Omdat ik ook steeds een verkeerd bonusnr. heb bij mijn aanbiedingen en dus geen gebruik hiervan kan maken, heb ik dit al verschillende keren gewijzigd en dan tevens getracht de airmileskaart te koppelen aan mijn bonuskaart. Lukt van geen kanten. Ook de wijziging van mijn bonuskaartnr is nog steeds niet gelukt.

• Ruud van DamRuud van Dam schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Hoe moeilijk kan het zijn via de PC?
    1) Log in op je AH profiel (Mijn AH)
    2) Kies in het overzicht: Mijn Bonus-programma
    3) Kies: Air Mileskaart
    4) Vul het nummer van je Airmileskaart in
    5) Kies: Opslaan
    6) Ga terug naar Mijn Bonus-programma
    7) Kontroleer of het nummer van je Airmileskaart vermeld staat
    8) Nee > ga teug naar 3. Ja > Kies: Wijzigingen opslaan
    9) Loguit
    Klaar! - Wil je he zeker weten? Login en controleer

• Lia FierensLia Fierens schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Nou Mooi niet vandaag geprobeerd in St. Oedenrode moest via de computer zei de Juffrouw maar hier kan ik het ook niet klaar krijgen.
    groeten

• Antoinette SandersAntoinette Sanders schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ik ben bij de servicebalie bij de Albert Heijn in Son en Breugel geweest. Mijn schoonmoeder heeft een nieuwe Bonuskaart van jullie. Zij moet haar airmileskaart met de computer koppelen aan haar Bonuskaart. Zij heeft geen computer en mij lukt het niet, wat nu?
    Jullie beschrijven dat dit bij de servicebalie kan, dat zou fijn zijn, maar kan dus niet in Son en Breugel. Ik ben benieuwd naar jullie antwoord.

Vanmorgen een poging gedaan mijn nieuwe airmileskaart te koppelen aan denbonuskaart van AH. Bij de servicebalie zei men dat ze dat niet meer doen dat moet ik zelf doen. Maar hoe? Op de websites, van zowel ah als airmiles word ik miet veel wijzer. Hier staat overigens heel duidelijk dat het in de winkel moet. Waardeloze service. Sorry dat ik het zeg. H.G. Ahuis Hoeven

Ik had begrepen dat de airmiles aan de nieuwe ah bonuskaart zouden zijn gekoppeld zodra je de nieuwe ah-bonuskaart actief had gemaakt en ook het nummer van de airmileskaart daarbij had ingevuld in het formulier op de site van ah. Nu, maanden later, meldt de caissiere van ah dat haar kassa aangeeft dat mijn airmiles NIET zijn gekoppeld aan de nieuwe ah-bonuskaart. Hoe zit dat? Het zal toch niet zo zijn, dat ik al die maanden airmiles heb gemist?????

• van de venvan de ven schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

het is mij dan niet gebleken van klant vriendelijkheid en service in de ah winkel van de van roosmalen plein in denbosch . daar krijg je de nieuwe bonus kaart wel mee en moet je tuis zelf maar op je pc je kaarten koppelen .maar ik krijg niks gekoppelt dus elke keer als ik weer na ah ga hetzelvde verhaal .zijn ze nou zo lam en klantonviedelijk .ik weet het niet waar het aan schort
    oplijding fatsoen of totaal geen motivatie .ik ga vortaan liever naar de jumbo als het zo moet

Misschien dat het voor jullie allemaal duidelijk is en handig, , maar het is 1 grote janboel.
    Waardeloze systemen, die alles van je weten.

Ik heb twee bonuskaarten, maar 1 is blijkbaar gekoppeld aan een airmileskaart die ik allang niet meer heb, en niet te koppelen aan een tweede bonuskaart, die stuk is gegaan en waarvoor ik in de plaats van een aardige winkeljuffrouw een nieuwe bonuskaart kreeg, die dus geen airmiles bevatte en waardoor ik geen 10 euro airmileskorting kreeg op de telefoon.

Snapt u het nog?
    JE WORDT GENAAID WAAR JE ZELF BIJ STAAT!!

ik snap er niets van hoe ik dat moet doen ,dit gaat nergens over .waarom moet het zo moeilijk om je airmileskaart te koppelen aan je bonuskaart.
    Zou iemand mijn kunnen helpen?
    Hoor het graag.

Mvg Maria

• Mari-LouiseMari-Louise schreef  ·   ·  Markeren als ongepast

Ik heb het in de winkel nagevraagd: je moet op de site van AH inloggen. Bij mijn ah.nl profiel en vervolgens bij mijn gegevens op wijzigen klikken. Daarna naar beneden scrollen en je airmiles kaartnummer invoeren. C'est ca.

← Vorige 1 3 4 5

Feedback en Kennisbank