Suggesties en ideeën

Alle suggesties en ideeën om Appie te verbeteren zijn van harte welkom op dit forum. De komende tijd testen we of dit forum helpt bij het verzamelen van suggesties. Aan het einde van de test bepalen we of het forum zal blijven bestaan.

Heb je een goed idee van iemand anders gezien, dan kun je erop stemmen. Bij het bepalen van nieuwe functies voor Appie kijken we ook naar de suggesties die hier gegeven worden,

Suggesties en ideeën voor Appie geven

U heeft al uw stemmen gebruikt en kunt daardoor geen ​​nieuw idee plaatsen. U kunt wel nog steeds zoeken en reageren op bestaande ideeën.

Er zijn twee manieren om meer stemmen te krijgen:

• Wanneer een beheerder een idee sluit waarop u heeft gestemd, zult u de stemmen van dat idee terugkrijgen.
  • U kunt uw uitgedeelde stemmen van een open idee nog verwijderen.
  • To see ideas you have already voted on, select the “My feedback” filter and select “My open ideas”.
(denken…)
Reset

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

Als een soort gelijk idee al bestaat, kunt u deze stemmen geven en een opmerking plaatsen.

Als het niet bestaat, kun je je idee plaatsen zodat anderen erop kunnen stemmen.

Voer uw idee in en we zullen gelijken controleren of iemand al eerder een soortgelijk idee heeft ingediend.

• Populaire ideeën
  • Top ideeën
  • Nieuwe ideeën
    1. maak Appie voor Windows Phone7

Windows Phone 7 is meer in gebruik, maak ook een Appie beschikbaar voor dit platform.

12 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google
      Ik ga akkoord met de Gebruiksvoorwaarden

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
      Je hebt nog over! (?) (denken…)
    2. Zorg voor gratis WIFI in de winkel

Regelmatig heb ik geen dekking op mijn smartphone in de winkel van AH en kan dus ook geen internet raadplegen waar bijvoorbeeld het recept staat of mijn Appie zodat ik kan zien welke producten ik nog moet aanschaffen.
      Ik heb het idee hier al aangegeven maar wordt niet opgepakt.

22 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Je zal een e-mail ontvangen met een link om een wachtwoord aan te maken (optioneel).

Aangemeld als (Afmelden)
    3. Receptenlijstje voor de week.

Zou leuk zijn als er ergens in de app(ie) een plekje zou zijn waar je de recepten voor de week kunt plannen. Met eigen recepten (uit je hoofd) of uit de AH receptenbank. Zonder dat je er direct een boodschappenlijstje van maakt, maar alleen tbv de planning.

2 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    4. Lijst met producten die je altijd in huis wilt hebben

Naast de boodschappenlijst zou ik ook een lijst met producten die je altijd in huis wilt hebben (bijv. bepaalde kruiden) willen kunnen aanleggen. Deze zou je dan moeten kunnen aanvinken als ze op zijn en overzetten naar je boodschappenlijst. Hierdoor hoef je niet elke keer dezelfde producten op te zoeken.

6 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    5. Recepten die je in Appie zet gelijk vertalen naar de daadwerkelijke producten die je moet kopen

Je kunt een recept met Appie op je lijst zetten, maar dan zijn de artikelen nog vrij generiek, bijv. ''50g bacon''. Het lijkt mij handig als je gelijk de echte producten op je lijst krijgt, compleet met plaatje enzo; stuk makkelijker boodschappen doen :)

4 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    6. bedrag

Als je het boodschappenlijstje uitprint zou het ook handig zijn
      als de aanbieding prijs er ook bij staat en eventueel plaatje
      van het product

5 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    7. looproute

De looproute van de winkel kan specifieker in Appie. Zo is er een item 'Kaas & Vleeswaren', terwijl in mijn AH die producten niet bij elkaar liggen. Er is zelfs een aparte kaasafdeling, een vleeswarenafdeling en ook de voorverpakte kaas en de voorverpakte vleeswaren liggen ver uit elkaar.

1 stem
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    8. 3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    9. Het kunnen sorteren van de bewaarde recepten in Appie.

Binnen Appie is het mogelijk recepten als favoriet aan te merken. Binnen de favorieten zelf zou het makkelijk zijn als er gesorteerd kan worden. Bij grote hoeveelheden favorieten is het nu lastig zoeken.

17 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    10. Een echte app maken voor de iPad

De webapp werkt erg traag en onhandig in vergelijking met de iPhone app. Nu zoek ik recepten op de iPad en voer de boodschappenlijst in op de iPhone. Dat voorkomt ook irritante vermeldingen als '2 uien, gesnipperd, 1x' ipv 'uien'. En waarom onthoudt appie niet op welke pagina of recept ik het laatst keek, zelfs niet als ik alleen maar even naar een andere app schakel? Graag een echte app!

5 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    11. Mag er een optie bij om de boodschappen alfabetisch te sorteren?

Ik mis de mogelijkheid om de boodschappen op alfabet te sorteren. Nu is het lastig om te zien of iets al op het lijstje staat of niet.

5 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    12. proberen om producten niet alleen met de JUISTE benaming te vinden

de produkten worden niet altijd op de juiste wijze geschreven of hebben een andere benaming in de volksmond
      bijvoorbeeld tartaartjes dan moet je ze toch kunnen vinden in de winkel en dus ook in de lijst op de looproute kunnen plaatsen.
      Zo zullen er zeker meerdere produkten zijn die men anders noemt dan de werkelijke benaming
      bv A Heijn kop soep pakjes, Muesly, voorgebakken pistoletjes
      Dus meer ruimte in de benaming maakt vinden en zoeken makkelijker

6 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    13. Scannen en betalen met je mobiel, geen handscanner meer nodig

Ik heb nu appie op mijn nieuwe telefoon. Maar als ik door de winkel loop met in de ene hand mijn mobiel en in de andere een handscanner, hou ik geen hand meer over voor mijn karretje en de boodschappen in te laden. Op de mobieletje kun je tegenwoordig ook barcodes scannen, dus waarom niet je boodschappen scannen met je mobiel en dan bij een apparte betaalpaal ook meteen met je mobiel betalen. Ik weet dat daar ook al aan gewerkt wordt. Hoef je meteen ook minder scanners aan te schaffen en te onderhouden. Dit zou een functie binnen appie… meer

25 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    14. Synchroniseren recepten tussen devices

De receptenbox wordt niet gesynchroniseerd tussen apparaten. Op mijn iphone heb ik recepten in mijn box geplaatst maar op de ipad is de box leeg, en moet ik overnieuw alles opzoeken. En dat steeds voor ieder nieuw recept op twee plaatsen doen.

11 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    15. Boodschappenlijst voor de groente in gewicht opgeven

Zou graag het gewicht kunnen opgeven van bv de groente welke ik nodig heb. Nu kan ik alleen het aantal stuks opgeven. Als ik toch handmatig Broccoli 150gram intypt kan hij vervolgens het artikel niet meer sorteren.

2 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    16. De API van Appie

Stel de API beschikbaar, dan kan ik zelf een applicatie maken voor b.v. Windows Phone 7 of Windows 8.

42 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    17. 100% plantaardig icoon

Ik zou graag een 100% plantaardig label zien voor de recepten van Albert Hein. Nu kan je wel kiezen voor vlees/vis/vegetarisch, maar voor geheel plantaardige recepten is het nog flink zoeken. Dit is niet alleen handig voor mensen die bewust geen dierlijke producten willen gebruiken, maar ook voor iedereen met een intolerantie voor koemelk of eieren.

152 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    18. meerdere lijstjes maken

meerdere lijstjes maken, zodat je niet steeds hoeft te wissen dan wel strepen
      Ook makkelijker een produkt verwijderen van de lijst door verwijderknopje toe te voegen?

3 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
      gestart  ·  Team AppieAdminTeam Appie (Beheerder, Appie) antwoordde

Het maken en opslaan van meerdere lijstjes is inderdaad een zeer goede toevoeging. We zijn op dit moment bezig om deze functionaliteit mogelijk te maken, op dit moment staat een eerste versie live op ah.nl/appie. Je kan hier je standaard lijstjes die je al eerder had gemaakt in de webwinkel terugvinden. Er volgt snel een optie om zelf lijstjes vanuit Appie toe te voegen!

19. glutenvrij

Je kunt bij recepten kiezen uit: populair, slank: budget etc etc maar waarom staan er geen glutenvrije recepten bij?

7 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    20. Foto

Ik gebruik vaak de recepten zoeker van appie en zet de ingredienten dan op mijn boodscahappenlijst. Nu zoek ik mij vaak suf naar sommige ingredienten. Het zou handig zijn als de foto van het product op je iphone wordt weergegeven en ook staat bij welke categorie producten dit te vinden is. Voorbeeld, ik zoek kruidengemak. Half uur staan kijken bij de kruiden, blijkt in de koeling te liggen.

11 stemmen
      Stem 0 votes Stem Stem
      Stem
      Aanmelden
      Controleer!
      (denken ...)
      Reset
      of meld je aan met
      • facebook
      • google

Aangemeld als (Afmelden)
    ← Vorige 1 3
  • Don’t see your idea?
  • Plaats een nieuw idee…
  • Suggesties en ideeën

Kennisbank en Helpdesk