Appie mobiel en ah.nl/appie
Appie helpt je om je boodschappenlijstje te maken en om je te inspireren.
Appie zet je boodschappenlijstje op de juiste loopvolgorde naar de winkel van jouw keuze. Of Appie doet de boodschappen voor je.
Maar we ontwikkelen Appie samen met onze gebruikers. Jij bepaald wat handig, logisch en noodzakelijk is in Appie.
Dus heb je een suggestie, een idee of wil je jouw ervaring met Appie delen? Gebruik dit forum door op een idee te stemmen of een nieuw idee te plaatsen.
-
mijn lijst verbeteren door prijs er bij te zetten
als je artikelen op mijn lijst toevoegt, zou het handig zijn als daar ook de prijs bij komt. Verstuur ik die lijst per mail aan mezelf dan weet ik nu niet wat de prijzen zijn.Dan moet ik weer naar de website om te zien hoe duur die produkten waren. Onhandig dus.
276 stemmenOp het moment dat je een Pick Up Point order of een thuisbezorging plaatst zie je in Mijn lijst de totaalprijs verschijnen.
Deze optie hebben we op dit moment (nog) niet voor Mijn Lijst in looproute functie. We onderzoeken de mogelijkheden om dit ook hier beschikbaar te maken. -
Wanneer kon Appie voor Windows Phone 7 en 8
Wanneer komt Appie voor Windows Phone 7 en 8. Er zijn er inmiddels zoveel in omloop dat AH dit niet kan negeren.
285 stemmen -
Gratis artikelen niet leveren
Soms heb ik geen behoefte aan de gratis artikelen die bij m'n bestelling geleverd worden maar ik kan dat nergens aangeven. Thuis verdwijnt het in de ********** en vind ik echt zonde.
18 stemmenBeste Liesbeth,
Dit is een goede tip. We onderzoeken welke mogelijkheden er zijn om gratis artikelen in alle situaties relevant te maken voor de ontvanger!
Vriendelijke groet,
Team Appie -
Op de galaxy s3 kan ik geen winkels selecteren. Krijg de melding: kan positie niet bepalen. Daardoor ook niet de lijst op loopvolgor
Op de galaxy s3 kan ik geen winkel zoeken. Krijg de melding: Kan positie niet bepalen. Daardoor ook niet mogelijk de lijst op loopvolgorde te zetten. Lastig. (Mijn positie zie ik wel op het kaartje)
23 stemmenBeste Appie gebruiker,
Dit probleem is bekend. Een tip is om je telefoon een keer uit en weer aan te zetten. In de meeste gevallen werkt het dan weer.
Uiteraard werken we aan een structurele oplossing voor dit probleem. Excuus voor het ongemak!Vriendelijke groet,
Team Appie -
Het product "Quorn gehakt" (op paddestoel basis) weer in het assortiment opnemen; dit is niet te vervangen door producten op soja basis!
Het Quorn gehakt is uit het assortiment genomen, dat is een verschraling van het aanbod! Quorn stukjes, sate en gehakt zijn een paddestoel-achtige producten. Het is niet vervangbaar door de diverse gehakt producten op tofu of soja basis.
10 stemmen -
2 stemmen
-
Ik zou graag het aantal personen willen veranderen, bv. 4 veranderen naar 8 of 2
Ik zou heel graag willen dat ik het aantal personen zou kunnen aanpassen bijvoorbeeld van 4 naar 8 of van 4 naar twee!
25 stemmen -
Comments toestaan bij recepten
Heel vaak zie ik een driesterren waardering voor een recept. De mensen die een lage waardering geven hebben vast een idee over waar het is mis gegaan zoals 'minder suiker gebruiken' of 'door de tomatensaus wordt het geheel wat waterig'. Vaak kom ik hier zelf wel achter, nadat ik het recept gemaakt heb. Ik zou graag willen zien dat er een reageer-gedeelte bij de recepten komt zodat ik mijn mede Appie gebruikers kan waarschuwen en zij mij wanneer iets beter kan! En dan bij voorkeur voordat ik het gerecht gemaakt heb en zelf het probleem ontdek.
8 stemmenGoed idee en iets wat we graag willen. Staat ook op ons ‘verlanglijstje’ om te ontwikkelen.
-
Gemodificeerd zetmeel
Weten jullie of AH Corn Flakes 'gemodificeerd zetmeel' bevat? Het staat niet op de ingrediënten-analyse, maar ben er niet gerust op. Wellicht nuttig te vermelden dat deze rommel er niet in zit.
Dina4 stemmen -
3 stemmen
-
Product beschrijving bij ALLE producten
Product beschrijvingen zijn zeer gevarieerd om het vriendelijk te zeggen bij heel veel producten ontbreekt iedere nadere omschrijving of is het een kopie van de productnaam.
Ik verwacht minimaal
a. geschikt voor x personen
b. niet gekoeld - gekoeld of diepvries product
c. korte beschrijving van bereiding / magnetron etc.2 stemmen -
Waarom op veel plaatsen op de site tutoyeren?
Waarom wordt er op veel plekken op de site getutoyeerd? Vooral Appie i.c.m. Albert lijkt me een dienst die ook veel door ouderen gebruikt wordt. Bovendien is het tutoyeren niet erg consequent, op dit forum bijvoorbeeld wordt er in de introductietekst nog getutoyeerd, om hieronder in de invoervelden weer te vragen om "Uw e-mailadres" en "Uw naam". Bovendien tutoyeert Albert in alle communicatie nooit. Zelf zou ik dus het liefst dan ook bij Appie niet getutoyeerd worden.
9 stemmen -
4 stemmen
-
synchroniseert
appie synchroniseert slecht momenteel. Ingredienten die ik in het lijstje zet worden niet getoond, ook niet na herhaaldelijk updaten en synchen. Synchen met een telefoon helpt daar ook niet bij. Herhaaldelijk klikken op het artikel wel, maar dan staat het tig keer op het lijstje. en het teveel weer weghalen is dan weer niet mogelijk.
Graag oplossing van probleem. Zo is het niet werkbaar.8 stemmenHet klopt dat het synchroniseren in sommige gevallen op dit moment niet goed werkt. We onderzoeken wat er aan de hand is en werken aan een oplossing, excuus voor het ongemak.
-
Een recept koppelen aan een datum
Wat mij betreft zou het fijn zijn als een recept aan een datum gekoppeld kan worden. De voordelen hiervan zijn:
- Een receptenagenda / receptenplanning starten, met een overzicht welke dag je wat kookt.
- Een recepten iCal koppelen aan de digitale agenda.
- Een herinnering ontvangen op de dag van het recept met het recept in de mail. Dit recept kan dan ook aan meerdere personen gestuurd worden.Waarom deze wens?
Omdat we vaak in een aparte applicatie de weekplanning bijhouden. Hierbij moeten we vaak aan elkaar doorgeven waar het recept staat.15 stemmen -
HEEL GRAAG het volgende... In de boodschappenlijst de recepten terug kunnen zien die gebruikt zijn bij het bestellen van ingredienten.
HEEL GRAAG het volgende...
- Je kan via de recepten ingredienten bestellen
- Maar in de boodschappenlijst (bestellingen) kan je die recepten niet meer terugzien
- Nu zit soms met ingrediënten waar je niet meer van weet voor welk recept deze gebruikt zijn.
- Erg onhandig.
- Recepten vervolgens ook makkelijk kunnen printen (kan nu niet) en tonen op Ipad.- Zeker ook als de een de bestelling doet en de ander moet koken is dit onhandig.
4 stemmen -
Birell Nealko Pivo (Tsjechie) alcoholvrij/arm bier gaan verkopen. Dit bier is wereldvermaard maar Ned.kent het jammer genoeg niet
De beste alcoholvrije bieren komen uit Tsjechie. Het Tsjechische bier Birell werd onlangs uitgeroepen tot lekkerste alcoholvrije bier ter wereld. Hebben de Nederlandse importeurs/distributeurs soms zitten slapen? De consument/verenigingen/horeca kijken reikhalzend uit naar een lekker alcoholvrij/arm biertje. Is Appie de eerste ????
2 stemmen -
categorieen
Graag de boodschappen in de lijst automatisch gecategoriseerd weergeven dus zuivel bij elkaar, vlees, e.d. nu is het vaak alles door elkaar omdat je het lijstje zo nu en dan aanvult. Ik kies nu vaak eerst voor loop route omdat dan alles wat bij elkaar komt te staan. Zou mooi zijn dat de app direct alles gecategoriseerd laat zien.
Ps. het komt zeer vaak voor, ook nu weer dat veel standaard producten, melk, afbakbroodjes weer niet bestelbaar zijn, hoe kan dit steeds? Standaard artikelen zouden toch genoeg leverbaar moeten kunnen zijn in 2013...
5 stemmen -
Waardering van een gekocht product. Nooit meer voor de tweede keer een product kopen dat niet beviel.
Door middel van de bonuspas kan ik eerder aangeschafte artikelen terugvinden in mijn lijsten. Maak het mogelijk de producten te waarderen als deze ooit zijn gekocht. Laat vervolgens deze ooit door mijzelf gegeven waardering zien op moment dat ik een boodschappenlijst wil maken.
Ik kan de producten die goed bevielen makkelijk herkennen. Bovendien voorkom ik hiermee dat ik producten die niet bevielen nogmaals aanschaf. Een zeer servicegerichte toevoeging die daarnaast ook aan u en de producent nuttige informatie verstrekt.3 stemmenGoede tip. Hier zijn we zeker mee bezig. ratings en reviews voor producten zijn onderdeel van onze planning. Wanneer dit werkelijk op de site actief zal zijn is echter nog niet duidelijk.
-
Waarom synchroniseert mijn boodschappenlijstje niet tussen mijn telefoon en de pc? Erg hinderlijk.
Op deze manier synchroniseert hij ook tussen 2 telefoons, bijv die van mij en die van mijn *****. Dit zou erg handig zijn en zeker bij de tijd!
2 stemmenHelaas werkt synchronisatie op dit moment niet helemaal zoals zou moeten. Excuus hiervoor. We onderzoeken welke oplossing we hiervoor kunnen bieden.
- Zie je je idee niet?